Державна реєстрація юридичної особи та фізічна особа підприємець

Дата: 24.04.2024 16:01
Кількість переглядів: 115

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом пакету документів, необхідних для надання витягу.

Адміністратор центру             надання

адміністративних

послуг

В

В день

надходження документів.

2.

Передача пакету документів

заявника державному реєстратору

Адміністратор центру  надання

адміністративних

послуг

В

В день

надходження документів.

3.

Прийом за описом документів, які подані для надання витягу з відміткою про дату та час їх

надходження.

Державний реєстратор

 центру надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів

4.

Реєстрація запиту про надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у базі даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Державний реєстратор

 центру надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів

5.

Перевірка документів поданих

для отримання витягу з Єдиного державного реєстру на відсутність підстав для відмови в розгляді запиту про надання витягу з Єдиного державного реєстру

Державний реєстратор

центру надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів

6.

Формування, оформлення та видача адміністратору ЦНАПу витягу з Єдиного державного реєстру – у разі відсутності

підстав для відмови в розгляді запиту про надання витягу з Єдиного державного реєстру

Державний реєстратор  центру

надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів

7.

За наявності підстав для відмови в розгляді запиту про надання витягу з Єдиного державного реєстру повідомлення про відмову у наданні відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців направляється запитувачу. Разом з повідомленням про відмову в наданні відомостей з Єдиного державного реєстру запитувачу повертається документ, що підтверджує внесення плати за отримання відомостей.

Видача замовнику витягу з Єдиного державного реєстру.

Державний реєстратор  центру

надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження   документів

Загальна кількість днів надання послуги -24 години після надходження запиту, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) - 24 години після надходження запиту, крім вихідних та святкових днів.

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб –підприємців та громадських формувань з вини заявника

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом заяви про виправлення помилок, допущених у відомостях ЄДР; документа, що засвідчує повноваження представника; документів з виправленнями, у яких були допущені помилки; та документа (копії квитанції, виданої банком, копії платіжного доручення з відміткою банку, квитанції з платіжного термінала, або квитанції (чеку) з поштового відділення зв’язку), що підтверджує внесення плати за виправлення помилок, якщо помилка була допущена з вини заявника.

Адміністратор центру             надання

адміністративних

послуг

В

В день

надходження документів.

2.

Реєстрація заяви про виправлення помилок, допущених у відомостях ЄДР, у базі даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Адміністратор центру  надання

адміністративних

послуг

В

В день

надходження документів.

3.

Перевірка документів поданих для виправлення помилок, допущених у відомостях ЄДР, на відсутність підстав для зупинення розгляду чи відмови в реєстрації

Державний реєстратор центру  надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів

4.

Виправлення помилок, допущених у відомостях ЄДР - у разі відсутності підстав для залишення без розгляду та відмови у державній реєстрації

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Протягом 24 годин після прийому запиту без урахування вихідних та святкових днів.

5.

Формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів результату надання адміністративної послуги

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

За результатами проведення реєстраційної дії

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

 

п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів, які подані для держаної реєстрації створення відокремленого

підрозділу юридичної особи.

Адміністратор центру надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

2.

Видача (надсилання поштовим відправленням) заявнику копії опису, за яким прийняті документи з відміткою про дату надходження документів та кодом доступу до результатів надання адміністративної послуги

Адміністратор центру надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

3.

Перевірка документів, які подані державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у державній реєстрації.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

4.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів (надсилання на електронну адресу заявника) повідомлення про зупинення розгляду документів, що подавалися для державної реєстрації створення відокремленого підрозділу юридичної особи.

Державний реєстратор центру надання адміністративних  послуг

В

В день

надходження документів.

5.

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати    24 годин

після

надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

6.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів результатів надання

адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Заявник за кодом, розміщеним на описі наданих документів, виконує пошук відомостей на сайті Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov. ua).

В результаті пошуку можна  отримати:

- виписку в електронному ( в паперовому-за бажанням) вигляді або відомості про перелік підстав відмови у проведенні дії.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

 

Не повинен перевищувати 24 годин

після

надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів, які подані для включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про юридичну особу, створену та зареєстровану до 01.07.2004

Адміністратор центру

надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

2.

Видача (надсилання поштовим відправленням) заявнику копії опису, за яким прийняті документи з відміткою про дату надходження документів.

Адміністратор центру

надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

3.

Перевірка документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав зупинення розгляду документів

Державний реєстратор

центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

4.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів (надсилання на електронну пошту заявнику) повідомлення про зупинення розгляду документів, із зазначенням підстав зупинення розгляду документів та документів, що подавалися відповідно до опису.

Державний реєстратор     

центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

5.

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про юридичну особу, створену та зареєстровану до 01.07.2004

Державний реєстратор       центру

надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

6.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. За

бажанням заявника з Єдиного

державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора - у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі

Заявник за кодом, розміщеним на описі наданих документів, виконує пошук відомостей на сайті Міністерства юстиції

України (https://usr.minjust.gov.ua).

В результаті пошуку можна отримати:

відомості про перелік підстав відмови у проведенні дії.

Державний реєстратор центру надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24  години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів, які подані для включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомостей про юридичну особу. Зареєстровану до 01.07.2004

Адміністратор центру

надання адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

2.

Перевірка документів, які подані державному реєстратору, на відсутність підстав для зупинення розгляду документів або підстав для відмови у державній реєстрації

Державний реєстратор центру

надання адміністративних послуг

В

Протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після надходження документів

3.

Надсилання повідомлення про зупинення розгляду документів із зазначенням строку та виключного переліку підстав для його зупинення та рішення суб’єкта державної реєстрації про зупинення розгляду документів або повідомлення про відмову

Державний реєстратор центру

надання адміністративних послуг

В

Розміщуються на порталі електронних сервісів у день зупинення та надсилаються заявнику на адресу його електронної пошти.

Розміщуються на порталі електронних сервісів у день відмови у державній реєстрації.

4.

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01.07.2004.

Державний реєстратор центру

надання адміністративних послуг

В

Протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після надходження документів

5.

Формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки та результату надання адміністративної послуги

Державний реєстратор центру

надання адміністративних послуг

В

Після проведення реєстраційної дії

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (крім громадського формування та релігійної організації), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих

документів юридичної особи.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

2.

Видача (надсилання поштовим відправленням) заявнику копії опису, за яким прийняті документи з відміткою про дату надходження документів та кодом доступу до результатів надання адміністративної        послуги

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

3.

Перевірка документів, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів

юридичної особи державному реєстратору, на відсутність підстав для зупинення розгляду документів.

Державний реєстратор центру надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24  години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів

4.

Повідомлення про зупинення розгляду документів із зазначенням строку та виключного переліку підстав для його зупинення та рішення суб’єкта державної реєстрації про зупинення розгляду документів розміщуються на порталі електронних сервісів у день зупинення та надсилаються заявнику на адресу його електронної пошти.

Державний реєстратор центру надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів**

5.

Перевірка документів, які подані для проведення державної реєстрації

змін до установчих документів юридичної особи, на відсутність

підстав для відмови у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи – у разі відсутності підстав для зупинення розгляду документів.

Державний

реєстратор

центру надання

адміністративних

послуг

В

Не повинен

перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім

вихідних та святкових днів.**

6.

Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови та рішення суб’єкта

державної реєстрації про відмову у державній реєстрації розміщуються на порталі електронних сервісів у день відмови у державній реєстрації.

Державний реєстратор центру надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24  години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів**

7.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи – у разі відсутності підстав для відмови.

Державний реєстратор центру надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24  години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів**

8.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.

Заявник за кодом, розміщеним на описі наданих документів, виконує пошук відомостей на сайті Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua).

В результаті пошуку можна отримати:

  • сканкопії установчих документів юридичної особи (зареєстрованих після 01.01.2016),
  • виписку в електронному вигляді(в паперовому-за бажанням) або відомості про перелік підстав відмови у проведенні дії.

Державний реєстратор центру надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24  години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів**

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

** згідно статті 26 Закону державна реєстрація може проводитися у скорочені строки

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів, які подані для держаної реєстрації змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

2.

Видача (надсилання поштовим відправленням) заявнику копії опису, за яким прийняті документи з відміткою про дату надходження      документів та кодом                доступу до результатів                                       надання адміністративної послуги

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

3.

Перевірка документів, які подані державному реєстратору, на відсутність підстав для зупинення розгляду документів.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24  години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

4.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів (надсилання на електронну пошту заявнику) повідомлення про зупинення розгляду документів, що подавалися для держаної реєстрації змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи

Державний реєстратор центру надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24  години після надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

5.

Перевірка документів, які подані для держаної реєстрації змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, на

відсутність підстав для відмови у проведенні держаної реєстрації змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи – у разі відсутності підстав для зупинення розгляду документів

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24  години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

6.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів (надсилання на електронну пошту заявнику) повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи із зазначенням підстав для такої відмови збору.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

7.

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24  години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

8.

Оприлюднення на порталі електронних                                     сервісів

результатів  надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань  надається виписка у паперовій    формі  з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.

Державний реєстратор центру

надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів,які подаються для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.

Адміністратор центру надання адміністративних

 послуг

В

В день надходження  документів.

2.

Видача (надсилання поштовим відправленням) фізичній особі -підприємцю або уповноваженій нею особі (далі – заявник) копії опису, за яким приймаються документи, які подаються для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, з відміткою про дату надходження документів для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця та кодом доступу до результатів надання

адміністративної послуги

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

В

В день надходження документів.

3.

Перевірка документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав зупинення розгляду документів

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

4.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів (надсилання на електронну пошту заявнику) повідомлення про зупинення розгляду документів, із зазначенням підстав зупинення розгляду

документів та документів, що подавалися відповідно до опису.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

5.

Перевірка документів, які подані для проведення державної реєстрації

змін до відомостей про фізичну особу

– підприємця, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу - у разі відсутності підстав для зупинення розгляду документів

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

6.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів (надсилання на електронну пошту заявнику) повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу із зазначенням підстав для такої відмови та документів, що подавалися для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, відповідно до опису, крім документа про сплату адміністративного збору.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних  послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

7.

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця на підставі відомостей зазначених у заяві про державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

8.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.

Заявник за кодом, розміщеним на описі наданих документів, виконує пошук відомостей на сайті Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua).

В результаті пошуку можна отримати:

- виписку в електронному вигляді (або в паперовому-за бажанням) та відомості про перелік підстав відмови у проведенні дії.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24  години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії, громадського об’єднання

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом

документів, які подані для держаної реєстрації складу комісії з припинення

юридичної особи.

Адміністратор центру

надання адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

2.

Видача (надсилання поштовим відправленням)

заявнику копії опису, за яким прийняті

документи з відміткою про дату надходження документів та кодом

доступу до результатів надання адміністративної   послуги

Адміністратор центру

надання адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

3.

Перевірка документів, які подані державному реєстратору, на відсутність підстав для зупинення розгляду документів.

Державний реєстратор центру

надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

4.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів (надсилання на електронну пошту заявнику) повідомлення про зупинення розгляду документів, що подавалися для держаної реєстрації змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи

Державний реєстратор  центру

надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24   годин після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

5.

Перевірка документів, які подані для держаної реєстрації зміни складу

комісії з припинення юридичної особи на відсутність підстав для відмови у проведенні

держаної реєстрації змін – у разі відсутності підстав для зупинення розгляду

документів

Державний реєстратор  центру

надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24  годин після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

6.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів (надсилання на електронну пошту заявнику) повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації зміни складу

комісії з припинення юридичної особи із зазначенням підстав для такої відмови збору.

Державний реєстратор  центру

надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

7.

Внесення до Єдиного державного реєстру

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про державну реєстрацію змін складу комісії з припинення юридичної особи.

Державний реєстратор                          

центру надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

8.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів результатів надання

адміністративних послуг у сфері державної реєстрації

Державний реєстратор  центру

надання адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування та релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів, які подані для державної реєстрації переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.

Адміністратор центру надання

адміністративних послуг

В

В день надходження документів.

2.

Перевірка документів, на відсутність підстав для зупинення розгляду

документів або підстав для відмови у державній реєстрації.

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

Протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після надходження документів

3.

Надсилання повідомлення про зупинення розгляду документів із зазначенням строку та виключного переліку підстав для його зупинення та рішення про зупинення розгляду

документів або повідомлення про відмову у державній реєстрації.

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних  послуг

В

Розміщуються на порталі електронних сервісів у день зупинення та

надсилаються заявнику на адресу його електронної пошти.

Розміщуються на порталі електронних сервісів у день відмови у державній реєстрації.

4.

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

Протягом 24 годин, крім вихідних та святкових

днів, після надходження документів.

5.

Формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів результату надання адміністративної послуги та виписки.

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

Після проведення реєстраційної дії.

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування та релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів, які подані для державної реєстрації переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа..

Адміністратор центру

надання

адміністративних послуг

В

В день надходження документів.

2.

Перевірка документів, на відсутність підстав для зупинення розгляду

документів або підстав для відмови у державній реєстрації.

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

Протягом 24 годин, крім вихідних та святкових

днів, після надходження документів

3.

Надсилання повідомлення про зупинення розгляду документів із зазначенням строку та виключного переліку підстав для його зупинення та рішення про зупинення розгляду

документів або повідомлення про відмову у державній реєстрації.

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

Розміщуються на порталі електронних сервісів у

день зупинення та

надсилаються заявнику на адресу його електронної пошти.

Розміщуються на порталі електронних сервісів у

день відмови у державній реєстрації.

4.

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа.

Державний реєстратор центру

надання адміністративних послуг

В

Протягом 24 годин, крім вихідних та святкових

днів, після надходження документів.

5.

Формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів результату надання адміністративної послуги та виписки. Видача виписки в паперовій формі за бажанням заявника.

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

Після проведення реєстраційної дії.

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів, які подані для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, виготовлення їх електронних копій шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та розміщення їх у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

Державний реєстратор або адміністратор

В

В день надходження заяви

2.

Видача (надсилання поштовим відправленням) уповноваженій особі опису, за яким приймаються документи, з відміткою про дату отримання та кодом доступу в той спосіб, відповідно до якого були подані документи

Державний реєстратор або адміністратор

В

В день надходження заяви

3.

Розгляд заяви та поданих документів, оформлення результату надання адміністративної послуги, зокрема:

Державний реєстратор

В

В день надходження заяви

4.

Перевірка поданих документів на відсутність підстав для зупинення розгляду документів, для відмови у державній реєстрації.

Державний реєстратор

В

Протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів

5.

Розміщення на порталі електронних сервісів повідомлення про зупинення розгляду документів або повідомлення про відмову у державній реєстрації.

Державний реєстратор

В

Протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів

6.

За відсутності підстав для  зупинення розгляду документів та відмови - проведення державної реєстрації

Державний реєстратор

В

У день зупинення розгляду документів

7.

Формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів результату надання адміністративної послуги

Державний реєстратор

В

У день відмови

8.

 Повідомлення суб’єкта звернення про внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Державний реєстратор або адміністратор

В

Протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

 

1.

Прийом за описом документів, які подаються для проведення

державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

В

В день надходження документів.

 

2.

Видача (надсилання поштовим відправленням) фізичній особі - підприємцю або уповноваженій нею особі (далі – заявник) копії опису, за яким приймаються документи, які подаються для проведення державної реєстрації припинення підприємницької

діяльності фізичної особи –

підприємця, з відміткою про дату надходження документів для проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи –підприємця та кодом доступу до результатів надання адміністративної послуги

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

В

В день надходження документів.

 

3.

Перевірка документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав зупинення розгляду документів

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

 

4.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів (надсилання на електронну пошту заявнику) повідомлення про зупинення розгляду документів, із зазначенням підстав зупинення розгляду документів та документів, що подавалися відповідно до опису.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

 

5.

Перевірка документів, які подані для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - підстав для зупинення розгляду документів

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

 

6.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів (надсилання на електронну пошту заявнику) повідомлення про зупинення розгляду документів або відмову у проведенні державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця із зазначенням підстав для такої відмови та документів, що подавалися для проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності

фізичної особи – підприємця , відповідно до опису.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

 

7.

Внесення до Єдиного

державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця на підставі відомостей зазначених у заяві про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

 

8.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.

Заявник за кодом, розміщеним на описі наданих документів, виконує пошук відомостей на сайті Міністерства юстиції

України (https://usr.minjust.gov.ua).

В результаті пошуку можна  отримати:

відомості про перелік підстав відмови у проведенні дії.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

 

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування та релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи

Адміністратор центру надання

адміністративних послуг

В

В день надходження документів.

2.

Видача (надсилання поштовим відправленням) заявнику копії опису, за яким прийняті документи з відміткою про дату надходження документів та кодом доступу до результатів надання адміністративної послуги

Адміністратор центру надання

адміністративних послуг

В

В день надходження документів.

3.

Перевірка документів, які подані державному реєстратору, на відсутність підстав для зупинення розгляду документів або відмови у проведення

державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на

підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи

Державний реєстратор  центру

надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

4.

За наявності підстав для зупинення у розгляді

документів або відмови у проведенні державної реєстрації припинення

юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи

Державний реєстратор  центру

надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

5.

Внесення до Єдиного державного реєстру

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про проведення державної реєстрації припинення

юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи.

Державний реєстратор  центру

надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

6.

Оприлюднення на порталі

електронних сервісів

результатів надання

адміністративних послуг у

сфері державної реєстрації.

Державний реєстратор  центру

надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи

(крім громадського формування та релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів, які подані для внесення до Єдиного

державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом

Адміністратор центру надання

адміністративних  послуг

В

В день

надходження документів.

2.

Видача (надсилання поштовим відправленням) заявнику копії опису, за яким прийняті документи з відміткою про дату надходження документів та кодом доступу до результатів надання адміністративної послуги

Адміністратор центру надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

3.

Перевірка документів, які подані державному реєстратору, на відсутність підстав для зупинення їх розгляду або відмови у проведенні державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом

Державний реєстратор центру                              надання

адміністративних

послуг

В

Не повинен перевищувати 24  години після

надходження

документів, крім  вихідних та святкових днів

4.

За наявності підстав для зупинення у розгляді документів або відмови у проведенні державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом, заявнику надсилається в електронній формі засвідчене електронним цифровим підписом

державного реєстратора, відповідне повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації із зазначенням підстав для такої відмови.

Державний реєстратор центру 

надання

адміністративних

послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів

5.

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом - у разі відсутності підстав для зупинення розгляду документів або відмови у державній реєстрації.

Державний реєстратор центру  

надання

адміністративних

послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом

документів, які подані для внесення до Єдиного

державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –

підприємців запису про державну реєстрацію рішення про виділ або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом

Адміністратор центру  надання

адміністративних послуг

В

В день надходження документів.

2.

Видача (надсилання поштовим відправленням) заявнику копії опису, за яким прийняті

документи з відміткою про дату надходження документів та кодом доступу до результатів надання

адміністративної послуги

Адміністратор центру  надання

адміністративних послуг

В

В день надходження документів.

3.

Перевірка документів, які подані державному реєстратору, на відсутність підстав для зупинення їх розгляду або відмови у проведенні державної реєстрації

рішення про виділ прийнятого її

учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом

Державний реєстратор центру надання

адміністративних

послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після надходження

документів, крім вихідних та святкових днів

4.

За наявності підстав для зупинення у розгляді документів або відмови у проведенні

державної реєстрації рішення про виділ юридичної особи,

прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених

законом, - відповідним державним органом, заявнику надсилається в

електронній формі засвідчене електронним цифровим підписом

державного реєстратора,

відповідне повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації із зазначенням підстав

для такої відмови.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних

послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після надходження

документів, крім вихідних та святкових днів

5.

Внесення до Єдиного

державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про державну реєстрацію рішення про виділ юридичної особи прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у

випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом –

у разі відсутності підстав для зупинення розгляду документів або відмови у державній реєстрації.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних

послуг

В

 

Не повинен перевищувати 24 години після надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування та релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом

документів, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу

юридичної особи

Адміністратор  центру надання адміністративних   послуг

В

В день

надходження документів.

2.

 Видача (надсилання поштовим відправленням) заявнику копії опису, за

яким прийняті документи з відміткою про дату

надходження документів та кодом доступу до результатів надання

адміністративної послуги

Адміністратор центр надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

3.

Перевірка документів, які подані державному

реєстратору, на відсутність підстав для зупинення розгляду документів або відмови у проведення

державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи

Державний реєстратор    

центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

4.

За наявності підстав для зупинення у розгляді

документів або відмови у проведенні державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу

юридичної особи

Державний реєстратор  центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

5.

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та

фізичних осіб –

підприємців запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в реорганізації, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи.

Державний реєстратор  

центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

6.

Оприлюднення на

порталі електронних

сервісів результатів

надання адміністративних

послуг у сфері державної

реєстрації.

Державний реєстратор  центру надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів надання послуги -24 години після надходження запиту, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів надання послуги -24 години після надходження запиту, крім вихідних та святкових днів.

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про державну реєстрацію рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом

Адміністратор центру                  

надання

адміністративних послуг

В

В день надходження документів.

2.

Видача (надсилання поштовим відправленням) заявнику копії опису, за яким прийняті документи з відміткою про дату надходження документів та кодом доступу до результатів надання адміністративної послуги

Адміністратор центру  надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

3.

Перевірка документів, які подані державному реєстратору, на відсутність підстав для зупинення їх розгляду або відмови у проведенні державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом

Державний реєстратор центру надання

адміністративних

послуг

В

Не повинен перевищувати 24  години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів

4.

За наявності підстав для зупинення у розгляді документів або відмови у проведенні державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи, прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом, заявнику надсилається в електронній формі засвідчене електронним цифровим підписом державного реєстратора, відповідне повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації із зазначенням підстав для такої    відмови.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних

послуг

В

Не повинен перевищувати 24       години після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів

5.

Внесення до Єдиного державного реєстру

юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про державну реєстрацію рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом - у разі відсутності підстав для зупинення розгляду документів або відмови у державній реєстрації.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних

послуг

В

Не повинен перевищувати 24 годин після

надходження

документів, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів надання послуги

24 години

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

24 години

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація фізичної особи -підприємця

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

 У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Прийом за описом документів, які подаються для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Адміністратор центру надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

2.

Внесення до журналу обліку реєстраційних дій дати надходження документів на проведення державної

реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державний реєстратор центру

надання адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

3.

Видача (надсилання поштовим відправленням) фізичній особі, яка має намір стати підприємцем копії опису, за яким приймаються документи, які подаються для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, з відміткою про дату надходження документів та кодом доступу до результатів надання адміністративної послуги

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

4.

Перевірка документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для зупинення розгляду

документів

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після надходження документів, крім вихідних та святкових

днів.

5.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів (надсилання на електронну пошту заявнику) з повідомлення про зупинення розгляду документів, із зазначенням

підстав зупинення розгляду документів

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після надходження документів, крім вихідних та святкових

днів

6.

Перевірка документів, які подані для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця – у разі відсутності підстав для залишення

документів без розгляду.

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після надходження документів, крім вихідних та святкових

днів

7.

Оприлюднення на порталі електронних сервісів (надсилання на електронну пошту заявнику) повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації фізичної особи, яка має намір стати підприємцем із зазначенням підстав для такої відмови та документів, що подавалися для

проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, відповідно до опису.

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після надходження документів, крім вихідних та святкових

днів

8.

Перевірка документів, які подані для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи - у разі відсутності підстав для зупинення розгляду документів.

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після надходження документів, крім вихідних та святкових

днів.

9.

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про проведення

державної реєстрації фізичної особи –

підприємця на підставі відомостей з заяви про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем – у разі відсутності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державний реєстратор центру

надання

адміністративних послуг

В

Не повинен перевищувати 24 години після надходження документів, крім вихідних та святкових днів

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Адміністративної послуги

Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)

Центр надання адміністративних послуг Товстенської селищної ради

 

№п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Дія

В - виконує,

У - бере участь,

П - погоджує,

З - затверджує

Строки виконання етапів (днів)

1.

Заповнення форм заяви про державну реєстрацію – уразі

подання документів особисто заявником (за бажанням

заявника)

Адміністратор центру

надання

адміністративних        

послуг

В

В день

надходження документів.

2.

Прийом документів за описом – у разі подання документів у паперовій формі

Адміністратор центру надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

3.

Виготовлення копій документів в електронній формі – у разі подання документів у паперовій формі.

Адміністратор центру надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

4.

Передача пакету документів заявника державному реєстратору

Адміністратор центру надання

адміністративних послуг

В

В день

надходження документів.

5.

Прийом за описом документів, які подані для проведення

державної реєстрації з відміткою про дату та час їх надходження.

Державний реєстратор           

центру надання

адміністративних

послуг

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів

6.

Перевірка документів, які подані для проведення державної реєстрації на наявність підстав для зупинення розгляду документів.

Державний реєстратор            

центру надання

адміністративних

послуг

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення

інших реєстраційних дій, крім вихідних та

святкових днів

7.

За наявності підстав для зупинення розгляду документів, повідомлення про зупинення розгляду документів із зазначенням строку та виключного переліку підстав для його зупинення та рішення суб’єкта державної реєстрації про зупинення розгляду

документів розміщуються на порталі електронних сервісів у день зупинення та надсилаються заявнику на адресу його електронної пошти.

Державний реєстратор

центру надання

адміністративних послуг

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів

8.

Документи, що потребують усунення підстав для зупинення розгляду документів, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику.

Державний реєстратор

центру

надання

адміністративних послуг

В

Не пізніше наступного робочого дня з дня надходження заяви про їх повернення.

9.

У разі подання документів, необхідних для усунення підстав для зупинення розгляду документів, протягом встановленого строку (15 календарних днів з дати подання документів ) розгляд документів поновлюється.

Державний реєстратор           

центру

надання

адміністративних

послуг

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів

10.

Перевірка документів, які подані для проведення державної реєстрації на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації – у разі відсутності підстав для зупинення розгляду

документів.

Державний реєстратор

центру

надання

адміністративних послуг

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів

11.

За наявності підстав для відмови у державній реєстрації, повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови та рішення суб’єкта державної реєстрації про відмову у державній реєстрації розміщуються на порталі електронних сервісів у день відмови у державній реєстрації.

Державний реєстратор

 центру

надання

адміністративних послуг

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів

12.

У разі відмови у державній

реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату

адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням заявнику.

Державний реєстратор центру надання

адміністративних

послуг

В

Не пізніше наступного

робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

13.

Прийняття рішення про

проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру.

Державний реєстратор

центру

надання

адміністративних послуг

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів

Загальна кількість днів надання послуги -24 години після надходження запиту, крім вихідних та святкових днів.

Загальна кількість днів надання послуги -24 години після надходження запиту, крім вихідних та святкових днів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь